Počet záznamov: 1  

Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov

  1. Názov Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov : typy,príznaky úzkosti
    Autorské údajeMichal Šafránek
    Autor Šafránek Michal
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 18, č. 10 (2023), s. 14-17. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá pedagogika * psychológia * správanie * stresy * zdravie duševné * učitelia * žiaci * výkony pracovné
    AnotáciaPríspevok sa zameriava na tému úzkosti v pedagogickej práci učiteľa a poskytuje prehľad typov a príznakov úzkosti, ktoré môžu ovplyvniť výkon učiteľa v rôznych oblastiach edukácie a rozhodovania. Článok rozoberá rôzne typy úzkostných porúch, ako sú separačná úzkosť, panická porucha, selektívny mutizmus, obsedantno-kompulzívna porucha, sociálna úzkostná porucha a iné. Príspevok je určený manažmentom škôl, ktoré sa chcú dozvedieť viac o úzkosti v pedagogickej práci a ako ju rozpoznať u seba, u kolegov a u svojich žiakov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.