Počet záznamov: 1  

Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis

  1. Názov Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis
    Preklad názvuZmeny v online nákupnom správaní v Českej republike počas krízy COVID-19
    Autorské údajeVeronika Svatošová
    Autor Svatošová Veronika
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2022), pp. 155-175. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2022. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2022.01.09
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá nákup elektronický * správanie spotrebiteľa * konkurencieschopnosť * pandémia * koronavírus * prieskum * Česko
    AnotáciaCieľom príspevku je identifikovať zmeny v online nakupovaní v Českej republike pred a počas krízy COVID-19. Príspevok je založený na primárnom výskume formou dotazníkového prieskumu medzi vybranou skupinou respondentov, ktorí hodnotia determinanty ovplyvňujúce ich online nákupné rozhodovanie pred a počas prebiehajúcej krízy COVID-19.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.