Počet záznamov: 1  

Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description

  1. Názov Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description
    Preklad názvuVzdelávacie marketingové nástroje na ceste k zákazníkovi: analógie s prístupmi v popise technických systémov
    Autorské údajeNadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Tetiana Vasylieva
    Autor Artyukhova Nadiia
    Spoluautori Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vasylieva Tetiana
    Zdrojový dokument 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-16. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242
    DOI 10.1051/e3sconf/202345604001
    PoznámkyVEGA 1/0392/23
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Heslá nástroje marketingové * zákazníci * vzdelávanie * neuromarketing
    AnotáciaČlánok sa zaoberá vytvorením "škatuľového" modelu na popis nemateriálneho komplexu "marketing vzdelávacích služieb" -"univerzita" analogicky s popisom technických systémov. „Krabicový“ prístup bol študovaný v rôznych odvetviach vrátane marketingu. Štúdie ukázali, že napriek podobnosti názvov „škatuľkový“ prístup pri popise marketingových stratégií nedokáže úplne vysvetliť mechanizmus vplyvu poskytovateľa vzdelávacích služieb (univerzity) na zákazníka. Výsledky bibliometrickej analýzy pre otázky „trh vzdelávania“, „neuromarketing“ a „marketing vzdelávania“ ukázali, že proces marketingu vzdelávacích produktov prebieha v smere od „dodávateľa“ služieb k „dodávateľovi“ služieb. . Táto vlastnosť bola braná do úvahy pri popise vzdelávacieho marketingového komplexu pomocou „krabicového“ prístupu. Pokúšame sa opísať každú charakteristiku modelu „bielej“ krabice, ktorá sa týka komplexného „marketingu vzdelávacích služieb“ – „univerzity“. V priebehu popisu sa zistilo, že „krabicový“ model by mal byť doplnený o bloky pre komplexné testovanie a parametrickú identifikáciu výstupných parametrov modelu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00514-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF844 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.