Počet záznamov: 1
Understanding the Essence of Immersive Marketing for Educational Services and Knowledge Transfer
Title Understanding the Essence of Immersive Marketing for Educational Services and Knowledge Transfer Translation Pochopenie podstaty imerzného marketingu pre vzdelávacie služby a prenos znalostí Author info Nadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Serhiy Lyeonov Author Artyukhova Nadiia Co-authors Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lyeonov Serhiy Source document 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-15. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242 DOI 10.1051/e3sconf/202345604002 Note VEGA 1/0392/23 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition France Keywords modely * vzdelávanie * marketing Annotation Článok sa zaoberá tvorbou edukačných imerzívných marketingových modelov. Koncept imerzívneho marketingu zahŕňa multivektorovú interakciu interných a externých zainteresovaných strán vo fáze vytvárania „obalu“ vzdelávacieho programu. Imerzívny marketing sa realizuje zvnútra univerzity za pomoci influencerov (študentov, ktorí sa podieľajú na spoločnej príprave vzdelávacích scenárov vo virtuálnom alebo reálnom interaktívnom prostredí), ako aj zvonku vďaka účasti externých zainteresovaných strán na formovaní. imidžu vzdelávacieho programu. Príspevok analyzuje rôzne modely marketingového mixu, marketingové „tipy“ pre Gen Z, Gen Z a Gen Alpha, ako aj možnosti vytvorenia interaktívneho vzdelávacieho prostredia v ére totálnej digitalizácie. Prvky, ktoré poskytujú pohlcujúci prenos vedomostí pri získavaní potenciálnych zákazníkov vzdelávacích služieb, sú vybrané z modelov marketingového mixu, marketingových „tipov“ a charakteristík vzdelávacieho prostredia. Bol navrhnutý prístup „Mix – Tips – Transformation“ (MTT), ktorý sa pretransformoval do konceptu imerzívneho marketingu „Emócie – pocity – zmysly – prostredie“ (EFSE). Koncept imerzívneho marketingu EFSE vám umožňuje pokryť všetky vektory interakcie medzi zainteresovanými stranami vzdelávacieho programu a ponúknuť viacúrovňový model imerzívneho marketingu. Efektívnosť modelu EFSE a jeho prvkov (vrátane viacrozmerného imerzívneho marketingového modelu) môžu neskôr potvrdiť alebo vyvrátiť výsledky prieskumov a testovania výkonnosti v rámci reťazca „testovanie jednotiek – kontrola kvality – zabezpečenie kvality“. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00514-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 667.8 KB publicly available článok
Počet záznamov: 1