Počet záznamov: 1  

Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní

  1. Názov Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní
    Súbežný názovThe Purpose of Augmented Reality and Chosen Visualization Tools in IT Education
    Autorské údajeZsolt Simonka, Veronika Horniaková, František Slaninka
    Autor Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Spoluautori Horniaková Veronika EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 21, č. 2 (2023), s. 60-69. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X
    PoznámkyKEGA 026UK-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá digitalizácia * technológie informačné * realita virtuálna * vzdelávanie
    AnotáciaPríspevok je venovaný rozšírenej realite (RR) ako modernému a efektívnemu prvku digitalizácie v súčasnosti. Poskytuje prehľad možností využitia rozšírenej reality vo vzdelávaní a analyzuje potenciálne výhody tejto technológie v IT vzdelávaní. Ďalej uvádza niekoľko nástrojov a platforiem, ktoré v interakcii s virtuálnymi objektami rozširujú škálu ich aplikačných možností, napr. takto prispôsobené technológie môžu učitelia využiť na tvorbu interaktívnych RR učebných materiálov. Článok tým poukazuje na integráciu rozšírenej reality ako obohacujúceho prvku ich funkcionality. Okrem toho popisuje globálny trh s rozšírenou realitou a virtuálnou realitou , jeho súčasný stav a predpokladaný rast v nadchádzajúcich rokoch, pričom zdôrazňuje využitie RR v sektore zdravotnej starostlivosti a ďalších odvetviach priemyslu. Text taktiež identifikuje kľúčové faktory, ktoré budú riadiť rast trhu s VR a RR, ako sú napr. rastúca digitalizácia, lepšia dostupnosť cenovo dostupných zariadení a zvyšujúce sa používanie spotrebnej elektroniky. Článok akcentuje význam a rozmanité možnosti využitia rozšírenej reality vo vzdelávaní a poukazuje na trhový potenciál tejto technológie v budúcnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00537-005, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF697.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.