Počet záznamov: 1
Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní
Názov Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní Súbežný názov The Purpose of Augmented Reality and Chosen Visualization Tools in IT Education Autorské údaje Zsolt Simonka, Veronika Horniaková, František Slaninka Autor Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Spoluautori Horniaková Veronika EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 21, č. 2 (2023), s. 60-69. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X Poznámky KEGA 026UK-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá digitalizácia * technológie informačné * realita virtuálna * vzdelávanie Anotácia Príspevok je venovaný rozšírenej realite (RR) ako modernému a efektívnemu prvku digitalizácie v súčasnosti. Poskytuje prehľad možností využitia rozšírenej reality vo vzdelávaní a analyzuje potenciálne výhody tejto technológie v IT vzdelávaní. Ďalej uvádza niekoľko nástrojov a platforiem, ktoré v interakcii s virtuálnymi objektami rozširujú škálu ich aplikačných možností, napr. takto prispôsobené technológie môžu učitelia využiť na tvorbu interaktívnych RR učebných materiálov. Článok tým poukazuje na integráciu rozšírenej reality ako obohacujúceho prvku ich funkcionality. Okrem toho popisuje globálny trh s rozšírenou realitou a virtuálnou realitou , jeho súčasný stav a predpokladaný rast v nadchádzajúcich rokoch, pričom zdôrazňuje využitie RR v sektore zdravotnej starostlivosti a ďalších odvetviach priemyslu. Text taktiež identifikuje kľúčové faktory, ktoré budú riadiť rast trhu s VR a RR, ako sú napr. rastúca digitalizácia, lepšia dostupnosť cenovo dostupných zariadení a zvyšujúce sa používanie spotrebnej elektroniky. Článok akcentuje význam a rozmanité možnosti využitia rozšírenej reality vo vzdelávaní a poukazuje na trhový potenciál tejto technológie v budúcnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00537-005, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 697.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1