Počet záznamov: 1
Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti
Názov Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti Autorské údaje Tereza Horáková Autor Horáková Tereza Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá výskum marketingový * greenwashing * značky * udržateľnosť * spotrebitelia Anotácia Moderné značky musia spĺňať potreby zákazníkov, odrážať spoločenské hodnoty a riešiť široké výzvy. Spotrebitelia očakávajú, že spoločnosti uľahčia udržateľné správanie prostredníctvom inovácií a lepších skúseností zákazníkov. Spoločnosti preto musia navrhnúť stratégie ESG zohľadňujúce všetky zainteresované strany a efektívne komunikovať iniciatívy v oblasti udržateľnosti a zároveň zabezpečiť autentickosť a vyhnúť sa podobnosti s inými reklamami ESG. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 4
článok
Počet záznamov: 1