Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti

  1. Názov Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti
    Autorské údajeTereza Horáková
    Autor Horáková Tereza
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výskum marketingový * greenwashing * značky * udržateľnosť * spotrebitelia
    AnotáciaModerné značky musia spĺňať potreby zákazníkov, odrážať spoločenské hodnoty a riešiť široké výzvy. Spotrebitelia očakávajú, že spoločnosti uľahčia udržateľné správanie prostredníctvom inovácií a lepších skúseností zákazníkov. Spoločnosti preto musia navrhnúť stratégie ESG zohľadňujúce všetky zainteresované strany a efektívne komunikovať iniciatívy v oblasti udržateľnosti a zároveň zabezpečiť autentickosť a vyhnúť sa podobnosti s inými reklamami ESG.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.