Počet záznamov: 1  

Inovace v mediálních výzkumech

  1. Názov Inovace v mediálních výzkumech
    Autor Fišer Jozef
    Spoluautori Čech Přemysl
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výskum marketingový * médiá * meranie * história
    AnotáciaText popisuje najnovší vývoj projektov merania médií v Českej republike, v ktorých medián zohráva kľúčovú úlohu ako realizátor. V článku je vysvetlený najnovší vývoj v meraní sledovanosti rádií, ako sa uskutočňuje plánovanie založené na celotýždňových údajoch a nová metrika čítanosti tlače GRP ako súčasť prieskumu čítanosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.