Počet záznamov: 1  

Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness

  1. Názov Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness
    Preklad názvuModelovanie konceptu CSR podniku pod vplyvom marketingových stratégií a strategickej konkurencieschopnosti
    Autorské údajeSoňa Chovanová Supeková, Hana Krchová, Ladislav Fabo
    Autor Chovanová Supeková Soňa
    Spoluautori Krchová Hana
    Fabo Ladislav
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2023.01.02
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * inovácia * marketing * udržateľnosť
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť podnikov. Zelené stratégie podnikov a udržateľnosť. Inovácie, marketingové stratégie, marketingový mix a spoločenská zodpovednosť firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF495.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.