Počet záznamov: 1  

Virtuální jarmarky, ESOP i umělá inteligence. České firmy umějí být trendy

  1. Názov Virtuální jarmarky, ESOP i umělá inteligence. České firmy umějí být trendy
    Autorské údajeFilip Jaroševský
    Autor Jaroševský Filip
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 30, č. 11 (2023), s. 42-44. - Praha : 4H production, 2023. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá obchod elektronický * modely obchodné * zákazníci * podnikanie * platformy digitálne * konkurencieschopnosť * trh zahraničný * manažment * marketing * Česko
    AnotáciaOnline trhovisko predstavuje pre obchodníkov jednoduchý spôsob, ako jednoducho a rýchlo diverzifikovať svoje predajné kanály a zároveň osloviť zákazníkov, ku ktorým by sa bežne dostali len zložito či vôbec. Obchodný model marketplaces, medzi ktorý patrí napríklad Amazon, Etsy, eMag, Kaufland a čoskoro aj v poslednej dobe často skloňované Allegro, pomáha dostať produkty českých firiem k zákazníkom z celého sveta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 11

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.