Počet záznamov: 1  

Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives

  1. Názov Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives
    Preklad názvuImplementácia imerzívneho marketingového prístupu na vysokých školách: výzvy, prekážky a perspektívy
    Autorské údajeArtem Artiukhov, Nadiia Artyukhova, Róbert Rehák, Yuliia Yehorova
    Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Spoluautori Artyukhova Nadiia
    Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Yehorova Yuliia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Zdrojový dokument30th RSEP International Conference on Economics, Finance and Business : Conference Proceedings : Book of Abstracts. P. 11. - Ankara : BC GRUP, 2023 ; RSEP International Conference on Economics, Finance and Business. ISBN 978-625-99063-0-0
    DOI 978-625-99063-0-0/May 2023
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTurecko
    Heslá marketing * implementácia * školy vysoké * vzdelávanie * reklama
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00570-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Abstrakt529.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.