Počet záznamov: 1  

E-Learning Technologies and Teaching Business English in a Blended Learning Environment

  1. Názov E-Learning Technologies and Teaching Business English in a Blended Learning Environment
    Preklad názvuTechnológie elektronického vzdelávania a výučba obchodnej angličtiny v kombinovanom vzdelávacom prostredí
    Autorské údajeNatalia Shumeiko, Alexandra Mandáková
    Autor Shumeiko Natalia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Spoluautori Mandáková Alexandra EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokumentModern Trends in Teaching Foreign Languages in the World : Proceedings. Pp. 130-133. - Sumy : Sumy State Pedagogical University Named After A. S. Makarenko, 2023 ; International Scientific and Practical Internet Conference of Teachers of Higher Education Institutions, Doctoral Students, Postgraduate Students, Teachers, Masters, Students
    PoznámkyKEGA 012EU-4/2023. - EU NextGenerationEU through the Recovery and Resilience Plan for Slovakia No. 09I03-03-V01-00045
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá vzdelávanie elektronické * jazyky cudzie * učitelia * vzdelávanie
    AnotáciaTento článok stručne popisuje LMS a odráža skúsenosti s výučbou obchodnej angličtiny (na úrovni C1 CEFR) pre študentov bakalárskeho štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Systém riadenia učenia (LMS) pomáha učiteľovi pri poskytovaní a riadení vzdelávacích procesov. V súčasnosti LMS pomáhajú organizovať proces online vzdelávania a poskytujú informácie pre študentov v prostredí zmiešaného vzdelávania. LMS sú online platformy, kde učitelia zverejňujú materiály (materiály online kurzov: zvuk, video, animácia; materiály kurzu offline: dokumenty PDF) na výučbu obchodnej angličtiny na univerzitách. LMS umožňujú online komunikáciu (chat, fórum, e-mail) a vykonávanie testovania (autotest, kvíz, skúška).
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00575-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF805.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.