Počet záznamov: 1
When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?
Názov When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals? Preklad názvu Kedy predstavenie nového produktu vytvára hodnotu pre konkurentov? Autorské údaje Pham Thi Minh Ly, Minh Tuan Phung Autor Thi Minh Ly Pham Spoluautori Tuan Phung Minh Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 3 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2023.03.07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá inovácia výrobkov * konkurencieschopnosť * firmy * ukazovatele ekonomické * výkonnosť * výnosy * analýzy * USA Anotácia Existujúca literatúra poskytuje nejasné zistenia o tom, ako inovácie ovplyvňujú ukazovatele zisku a trhovú výkonnosť oznamujúcej firmy, ako aj jej konkurentov, najmä v rôznych kontextoch týkajúcich sa relatívnej pozície týchto firiem na trhu. Primárnym cieľom tejto štúdie je preto preskúmať účinky zavedenia nových produktov ústrednými firmami na firemnú hodnotu ich konkurentov. Analýza je založená na súbore údajov obsahujúcich 2 452 oznámení o nových produktoch v Spojených štátoch v období od roku 2010 do roku 2020. Zistenia odhaľujú, že inovatívnosť nových produktov má pozitívny vplyv na abnormálne výnosy veľkých konkurenčných firiem, ale negatívny vplyv na abnormálne výnosy malých konkurenčných firiem. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 303.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1