Počet záznamov: 1  

When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?

  1. Názov When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?
    Preklad názvuKedy predstavenie nového produktu vytvára hodnotu pre konkurentov?
    Autorské údajePham Thi Minh Ly, Minh Tuan Phung
    Autor Thi Minh Ly Pham
    Spoluautori Tuan Phung Minh
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 3 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2023.03.07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá inovácia výrobkov * konkurencieschopnosť * firmy * ukazovatele ekonomické * výkonnosť * výnosy * analýzy * USA
    AnotáciaExistujúca literatúra poskytuje nejasné zistenia o tom, ako inovácie ovplyvňujú ukazovatele zisku a trhovú výkonnosť oznamujúcej firmy, ako aj jej konkurentov, najmä v rôznych kontextoch týkajúcich sa relatívnej pozície týchto firiem na trhu. Primárnym cieľom tejto štúdie je preto preskúmať účinky zavedenia nových produktov ústrednými firmami na firemnú hodnotu ich konkurentov. Analýza je založená na súbore údajov obsahujúcich 2 452 oznámení o nových produktoch v Spojených štátoch v období od roku 2010 do roku 2020. Zistenia odhaľujú, že inovatívnosť nových produktov má pozitívny vplyv na abnormálne výnosy veľkých konkurenčných firiem, ale negatívny vplyv na abnormálne výnosy malých konkurenčných firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF303.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.