Počet záznamov: 1
Sociálne médiá v marketingu vybranej značky
Názov Sociálne médiá v marketingu vybranej značky Súbežný názov Social Media in the Marketing of the Selected Brand Autorské údaje Mária Janošková, Erik Weiss Autor Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 35-44. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * zákazníci * podnikanie * spoločnosti obchodné * siete sociálne Anotácia Sociálne médiá v súčasnosti už nie sú novým trendom, považujeme ich za neodmysliteľnú súčasť marketingovej komunikácie. Ponúkajú nové príležitosti priamej komunikácie s cieľovým trhom. Ich výhodou pre oblasť podnikania a marketingu je možnosť komunikovať so zákazníkmi priamo a včas. Obchodné spoločnosti často prepájajú svoje webové stránky so sociálnymi médiami, a so svojimi účtami na sociálnych sieťach. Podstatou sociálnych sietí nie je len vzájomná interakcia medzi ľuďmi, ale ich úlohou je v súčasnosti aj marketing. Cieľom príspevku je poukázať na nové trendy v komunikácii so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych médií. Analyzovali sme súčasný stav na príklade vybranej značky zameranej na výrobu a predaj oblečenia, založenej na Slovensku. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00590-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 485.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1