Počet záznamov: 1
Marketingové aktivity spoločnosti Martinus
Názov Marketingové aktivity spoločnosti Martinus Súbežný názov Marketing Activities of the Martinus Company Autorské údaje Erik Weiss, Katarína Čulková, Jozef Zuzik Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Čulková Katarína Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 58-62. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik * marketing * konkurencia * služby * knihy Anotácia Vhodne zvolené marketingové aktivity prispievajú k rozvoju podniku a odolaniu konkurenčnému tlaku. Vybraná analyzovaná spoločnosť je jedným z najznámejších a najobľúbenejších kníhkupectiev. V predkladanom príspevku sa zameriavame na analýzu vybraných marketingových aktivít, vychádzajúc z výsledkov analýzy interného a externého prostredia spoločnosti. Výsledky svedčia o schopnosti spoločnosti prispôsobiť sa meniacim sa trendom v oblasti knižného priemyslu a o úsilí poskytovať kvalitné služby. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00590-009, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 259.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1