Počet záznamov: 1  

Marketingové aktivity spoločnosti Martinus

  1. Názov Marketingové aktivity spoločnosti Martinus
    Súbežný názovMarketing Activities of the Martinus Company
    Autorské údajeErik Weiss, Katarína Čulková, Jozef Zuzik
    Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Čulková Katarína
    Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 58-62. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik * marketing * konkurencia * služby * knihy
    AnotáciaVhodne zvolené marketingové aktivity prispievajú k rozvoju podniku a odolaniu konkurenčnému tlaku. Vybraná analyzovaná spoločnosť je jedným z najznámejších a najobľúbenejších kníhkupectiev. V predkladanom príspevku sa zameriavame na analýzu vybraných marketingových aktivít, vychádzajúc z výsledkov analýzy interného a externého prostredia spoločnosti. Výsledky svedčia o schopnosti spoločnosti prispôsobiť sa meniacim sa trendom v oblasti knižného priemyslu a o úsilí poskytovať kvalitné služby.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00590-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené259.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.