Počet záznamov: 1
The Use of Artificial Intelligence in the PPC Campaigns of the Residential Housing Project Gribľovec
Názov The Use of Artificial Intelligence in the PPC Campaigns of the Residential Housing Project Gribľovec Preklad názvu Využitie umelej inteligencie v PPC kampaniach projektu rezidenčného bývania Gribľovec Autorské údaje Viliam Murin Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. Pp. 226-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Freňáková Magdaléna ; Kuhnová Lenka ; Csikósová Adriana ; Ostrowska Monika ; Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5088-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * marketing elektronický * stratégia marketingová * digitalizácia * efektívnosť * zákazníci * nehnuteľnosti * stavebníctvo Anotácia Skúmanie výhod, prekážok a praktického využitia umelej inteligencie (AI) v PPC (Pay-Per-Click) kampaniach využívajúc konkrétnu prípadovú štúdiu z reálneho sveta. Využitie integrácie umelej inteligencie v rámci kampaní PPC a ich dôsledky pre rezidenčný developerský projekt Gribľovec. Aplikovaním AI na kampaň Gribľovec sa používajú pokročilé analytické nástroje na vyhodnotenie zákazníckych preferencií a optimalizáciu dopadu kampane. Potenciálna úloha AI pri zvyšovaní efektivity a úspechu PPC kampaní. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00635-021, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 941.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1