Počet záznamov: 1  

Innovative Marketing

  1. Názov Innovative Marketing
    Preklad názvuInovatívny marketing
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, Dominika Popovičová
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development : Workshop Proceedings : November 9-10, 2023, Tatranská Lomnica, Slovak Republic. Pp. 35-39. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023 / Adamišin Peter ; Starostka-Patyk Marta ; Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development Workshop. ISBN 978-80-555-3194-6
    PoznámkyKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing mix * stratégia inovačná * inovácia * inovácia výrobkov * flexibilita * konkurencieschopnosť * technika predaja * riadenie podnikové * riadenie obchodu
    AnotáciaInovatívny marketing zahŕňa využívanie kreatívnych prístupov vo všetkých oblastiach podniku, zameriava sa na neustále hľadanie nápadov, ich realizáciu s cieľom zlepšovať obchodné technológie a vytvárať konkurencieschopné produkty. Výskumníci zdôrazňujú možné oblasti inovatívneho marketingu v rámci tradičného myslenia a neštandardného. Vzhľadom na to, že inovácia sa vždy vzťahuje na reálny objekt (výrobok, proces, trh a pod.), kvantitatívne sa opisuje zmenou príslušných parametrov, napr. zvyšovanie stupňa automatizácie, flexibility, výkonnosti a spoľahlivosti. Okrem toho možno definovať aj všeobecne platné charakteristiky inovácie. Inovatívny marketing sa vyznačuje veľkou strategickou orientáciou a súvisí nielen s presadzovaním hotových inovácií na trhu, ale aj s riadením procesu ich tvorby s ohľadom na požiadavky trhu a globalizáciu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00649-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.4 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.