Počet záznamov: 1
Innovative Marketing
Názov Innovative Marketing Preklad názvu Inovatívny marketing Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, Dominika Popovičová Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development : Workshop Proceedings : November 9-10, 2023, Tatranská Lomnica, Slovak Republic. Pp. 35-39. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023 / Adamišin Peter ; Starostka-Patyk Marta ; Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development Workshop. ISBN 978-80-555-3194-6 Poznámky KEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing mix * stratégia inovačná * inovácia * inovácia výrobkov * flexibilita * konkurencieschopnosť * technika predaja * riadenie podnikové * riadenie obchodu Anotácia Inovatívny marketing zahŕňa využívanie kreatívnych prístupov vo všetkých oblastiach podniku, zameriava sa na neustále hľadanie nápadov, ich realizáciu s cieľom zlepšovať obchodné technológie a vytvárať konkurencieschopné produkty. Výskumníci zdôrazňujú možné oblasti inovatívneho marketingu v rámci tradičného myslenia a neštandardného. Vzhľadom na to, že inovácia sa vždy vzťahuje na reálny objekt (výrobok, proces, trh a pod.), kvantitatívne sa opisuje zmenou príslušných parametrov, napr. zvyšovanie stupňa automatizácie, flexibility, výkonnosti a spoľahlivosti. Okrem toho možno definovať aj všeobecne platné charakteristiky inovácie. Inovatívny marketing sa vyznačuje veľkou strategickou orientáciou a súvisí nielen s presadzovaním hotových inovácií na trhu, ale aj s riadením procesu ich tvorby s ohľadom na požiadavky trhu a globalizáciu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00649-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 6.4 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1