Počet záznamov: 1  

Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia

  1. Názov Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia
    Preklad názvuIntegrovaná marketingová komunikácia prostredníctvom digitálnych kanálov v kontexte generácie Z na Slovensku
    Autorské údajePeter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta
    Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Škerlíková Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. Pp. 48-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023 ; Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527
    DOI 10.34135/mmidentity-2023-05
    PoznámkyKEGA 029EU-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obchod elektronický * komunikácia marketingová * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * mládež * mladiství * generácie * rozdiely generačné
    AnotáciaGenerácia Z predstavuje významnú časť dnešnej spoločnosti, preto je pochopenie jej nákupného správania kľúčovým bodom marketingových stratégií spoločností. Cieľom príspevku je preskúmať vybrané aspekty správania generácie Z v online prostredí, ako aj rozdiely v tomto správaní spôsobené pohlavím. Na základe deskriptívnej a induktívnej štatistiky je možné identifikovať dôležité faktory nákupného správania generácie Z, ako aj ich vnímanie samotných výhod online nakupovania. Výsledkom je aj návrh mapy cesty zákazníka generácie Z, ktorá opisuje cestu zákazníka pri jeho online nákupe. Štúdia prehlbuje výskum aplikácie modelov na vybraný segment zákazníkov a zároveň svojimi vytvára priestor pre skúmanie medzigeneračných rozdielov v spotrebiteľskom správaní v online aj offline prostredí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00657-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF413.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.