Počet záznamov: 1  

Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe

  1. Názov Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe
    Preklad názvuSúčasné trendy v udržateľnom marketingu a jeho blízka budúcnosť v Európe
    Autorské údajeMichael Šášky
    Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 97-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing udržateľný * Európa * plánovanie * stratégia obchodná * konkurencieschopnosť
    AnotáciaTento článok sa ponorí do vyvíjajúceho sa prostredia udržateľného marketingu v Európe a zdôrazňuje jeho transformáciu z prvku marketingového plánu na základnú obchodnú stratégiu. Keďže Európa je na čele environmentálnych a sociálne zodpovedných iniciatív, trvalo udržateľný marketing sa skúma komplexne. Články rozoberajú teoretické základy a praktické príklady, pričom zdôrazňujú jeho kľúčovú úlohu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti a podpore udržateľnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00647-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.