Počet záznamov: 1  

Industrial Organization: An Assessment of Current Situation Within Slovak Advertising Sector

  1. Názov Industrial Organization: An Assessment of Current Situation Within Slovak Advertising Sector
    Preklad názvuPriemyselná organizácia: zhodnotenie súčasnej situácie v slovenskom reklamnom sektore
    Autorské údajeVladimír Hojdik, Miroslav Uhliar
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Uhliar Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 174-181. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
    PoznámkyVEGA 1/0582/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá trh reklamný * reklama * organizácia priemyslu * ukazovatele ekonomické * koncentrácia * výkonnosť * Slovensko
    AnotáciaPríspevok hodnotí dynamiku koncentrácie v slovenskom reklamnom priemysle a skúma jej dôsledky pre konkurencieschopnosť podnikov v tomto odvetví. Pomocou kritických ukazovateľov, ako sú podiel na trhu, pomery koncentrácie a Herfindahlov index, sa výskum zameriava na rozbor finančnej výkonnosti slovenských reklamných firiem, posúdenie celkovej koncentrácie odvetvia s cieľom pochopiť jeho konkurenčnú výhodu v slovenskom hospodárskom prostredí. Metodika integruje matematické a štatistické analýzy, manipuláciu s údajmi prostredníctvom programu MS Excel a aplikáciu špecializovaných ukazovateľov koncentrácie. Tieto techniky sú nápomocné pri kvantifikácii kľúčových parametrov, ktoré odrážajú konkurenčné prostredie odvetvia, najmä v rámci reklamného sektora. Príspevok sa usiluje o lepšie pochopenie slovenského reklamného sektora a ponúka pohľad na jeho ekonomické postavenie. Vymedzením kontúr trhovej koncentrácie a konkurenčných scenárov štúdia predstavuje cenné poznatky pre zainteresované strany a tvorcov politík, pričom zdôrazňuje význam tohto sektora v širšom ekonomickom kontexte.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00660-013, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF228.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.