Počet záznamov: 1  

Využitie didaktických hier na gymnáziách

  1. Názov Využitie didaktických hier na gymnáziách
    Súbežný názovThe Use of Didactic Games in Grammar Schools
    Autorské údajeJaromír Novák
    Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 10-13. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023 / Pasiar Ladislav ; Šlosár Rudolf ; Kontšek Ján. ISBN 978-80-225-5113-7
    PoznámkyKEGA 025EU-4/2023
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá didaktika * gymnáziá * vzdelávanie * študenti
    AnotáciaDidaktické hry sa považujú za zaujímavú vyučovaciu metódu, ktorá zvyšuje motiváciu žiakov učiť sa. V prieskume sa nám potvrdilo, že žiaci majú k herným prvkom vo vyučovaní celkovo pozitívny vzťah. Intenzita využitia didaktických hier na analyzovanej strednej škole sa však líši v závislosti od cieľov a obsahu vzdelávania a výrazne ju ovplyvňuje aj samotný učiteľ a jeho vyučovací štýl.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00684-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF269.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.