Počet záznamov: 1  

Trendy v digitálnom marketingu

  1. Názov Trendy v digitálnom marketingu
    Súbežný názovTrends in digital marketing with a focus on click-through rates
    Autorské údajeSimona Balaščáková
    Autor Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 17-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0
    PoznámkyKEGA 029EU-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá internet * marketing elektronický * informácie * podnikanie * zákazníci
    AnotáciaV prvej časti príspevku identifikujeme základné pojmy, ktoré sú kľúčové pre pochopenie problematiky. Väčšinou ide o SEO a PPC a miery prekliku. Hlavným cieľom príspevku je vysvetliť rôzne trendy a ich využitie v digitálnom prostredí a porovnať miery prekliknutia pri organických výsledkoch vyhľadávania. V tejto časti sme použili metódu porovnania a porovnali priemerné miery prekliknutia z viacerých zdrojov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00686-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF178.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.