Počet záznamov: 1  

Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z

  1. Názov Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z
    Súbežný názovThe Influence of Celebrities on the Purchasing Behavior of Generations Y and Z
    Autorské údajeSimona Burzová
    Autor Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 42-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0
    PoznámkyKEGA 030EU- 4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá generácie * spotrebitelia * osobnosť * marketing * priemysel umelecký * imidž * zákazníci
    AnotáciaCieľom tohto príspevku je zistiť, ako spotrebitelia generácií Y a Z vnímajú vplyv celebrít na ich nákupný proces a nákupné rozhodnutia, a poukázať na rozdiely medzi skúmanými generáciami. Aby sme sa oboznámili s problematikou, v úvodnej časti tohto príspevku definujeme základné pojmy ako celebrity či spotrebiteľské správanie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00686-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF164.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.