Počet záznamov: 1
Creating an Appropriate Model of the Behaviour for Ethics and Integrity of Institutions in the Area of Scientific Research Activities Based on International Comparison and Setting a System of Determining Attributes for Its Effective Implementation and Functioning
- NázovPreklad názvu
Názov Creating an Appropriate Model of the Behaviour for Ethics and Integrity of Institutions in the Area of Scientific Research Activities Based on International Comparison and Setting a System of Determining Attributes for Its Effective Implementation and Functioning : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0836/21. NO.III. Autorské údaje Gabriela Dubcová et al., Editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová, Scientific Rewiewers: Petr Suchánek, Miroslav Tóth Ďalší autori Foltínová Ľubica (Vedecký redaktor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Suchánek Petr (Recenzent) Tóth Miroslav (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Brno : Masaryk University , 2023. - 94 s. [7,73 AH] Vydanie 1st Edition ISBN 978-80-280-0480-4 Poznámky VEGA 1/0836/21 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina, slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 330.1 - Ekonomická veda Heslá modely * veda * výskum * inštitúcia * implementácia * etika * porovnanie medzinárodné * správanie Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (7) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Archív EPC E23 00688-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 4.7 MB dostupné po prihlásení kniha
Nad dáta : Strategické využitie spotrebiteľských metrík a trhových signálov obchodnej prosperity v kontexte marketingovej komunikácieAutorské údajeTomáš Fašiang, Pavel GežíkAutorSpoluautoriGežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHIZdrojový dokumentCommunication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 15, no. 1 (2024), s. 98-114. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. ISSN 2730-051XDOIPoznámkyAPVV-22-0469. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of ScienceDruh dokumenturozpis článkov z periodíkJazyk dokumentuangličtinaKrajina vydaniaSlovenská republika
Počet záznamov: 1