Počet záznamov: 1  

Creating an Appropriate Model of the Behaviour for Ethics and Integrity of Institutions in the Area of Scientific Research Activities Based on International Comparison and Setting a System of Determining Attributes for Its Effective Implementation and Functioning

  1. Názov Creating an Appropriate Model of the Behaviour for Ethics and Integrity of Institutions in the Area of Scientific Research Activities Based on International Comparison and Setting a System of Determining Attributes for Its Effective Implementation and Functioning : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0836/21. NO.III.
    Autorské údajeGabriela Dubcová et al., Editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová, Scientific Rewiewers: Petr Suchánek, Miroslav Tóth
    Ďalší autori Foltínová Ľubica (Vedecký redaktor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Suchánek Petr (Recenzent)
    Tóth Miroslav (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBrno : Masaryk University , 2023. - 94 s. [7,73 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-280-0480-4
    PoznámkyVEGA 1/0836/21
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.1 - Ekonomická veda
    Heslá modely * veda * výskum * inštitúcia * implementácia * etika * porovnanie medzinárodné * správanie
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (7) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Archív EPCE23 00688-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené4.7 MBdostupné po prihlásení
    NázovPreklad názvu
    Nad dáta : Strategické využitie spotrebiteľských metrík a trhových signálov obchodnej prosperity v kontexte marketingovej komunikácie
    Autorské údaje
    Tomáš Fašiang, Pavel Gežík
    AutorSpoluautori
    Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument
    Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 15, no. 1 (2024), s. 98-114. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. ISSN 2730-051X
    DOIPoznámky
    APVV-22-0469. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumentu
    rozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentu
    angličtina
    Krajina vydania
    Slovenská republika

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.