Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente
    Súbežný názovSocial Responsibility and Sustainability in the Luxury Segment
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 84-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8
    PoznámkyVEGA 1/0398/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * udržateľnosť * modely obchodné * stratégia obchodná * firmy * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť
    AnotáciaLuxusné značky sa v súčasnosti intenzívnejšie zameriavajú na zavádzanie udržateľných praktík do svojich obchodných modelov. V podmienkach obrovskej konkurencie je nevyhnutné, aby luxusné značky mali plne udržateľnú a transparentnú obchodnú stratégiu. Definovanie hlavných výziev a príležitostí pre luxusné značky v oblasti udržateľnosti. Prezentácia prípadovej štúdie značky Hermès, na príklade ktorej sú identifikované a charakterizované vybrané nástroje, ktoré spoločnosť využíva pri tvorbe a implementácii stratégie udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00683-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF203.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.