Počet záznamov: 1  

The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies

  1. Názov The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies
    Preklad názvuDigitálna revolúcia udržateľnosti: podpora udržateľných značiek prostredníctvom nových technológií
    Autorské údajeKatarína Chomová
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 31-40. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8
    PoznámkyVEGA 1/0398/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá technológie nové * digitalizácia * internet vecí * Big Data * učenie strojové * inteligencia umelá * podnikanie * udržateľnosť * značky * zákazníci
    AnotáciaUdržateľnosť sa ukázala ako jedna z najdôležitejších záležitostí na medzinárodnom trhu. Zároveň súčasný trend podnikania ponúka nové technológie, ako je internet vecí, Big Data, blockchain, strojové učenie, atď. Článok navrhuje príklady trvalo udržateľných technológií na ich integráciu, ako aj krátky prehľad niektorých súčasných riešení. Zahrnuté sú aj dva rôzne pohľady - digitálne technológie podporujúce udržateľné správanie zákazníkov a digitálne technológie podporujúce udržateľnosť značky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00683-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 225.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.