Počet záznamov: 1  

Mapping the Landscape of Education 4.0: A VOSviewer Bibliometric Analysis

  1. Názov Mapping the Landscape of Education 4.0: A VOSviewer Bibliometric Analysis
    Preklad názvuMapovanie prostredia vzdelávania 4.0: bibliometrická VOSviewer analýza
    Autorské údajeZuzana Skorková, Hana Gažová Adamková, Kristína Korytinová
    Autor Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korytinová Kristína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 400-409. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
    PoznámkyKEGA 001EU-4/2021. - VEGA 1/0623/22. - VEGA 1/0328/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * priemysel 4.0 * zručnosti digitálne * príprava odborná * vzdelanie odborné * digitalizácia * inovácie technologické * bibliometria
    AnotáciaZavádzanie digitálnych technológií predznamenáva revolučné inovácie, otvára nové cesty v komunikácii, mení priemyselnú výrobu a mení náš prístup k práci, vzdelávaniu a životu. Štvrtá priemyselná revolúcia výrazne ovplyvnila svet práce a vyžaduje, aby súčasní a budúci zamestnanci mali zručnosti, vedomosti a vzdelávacie programy prispôsobené budúcnosti. Inovatívne prístupy k vzdelávaniu a odbornej príprave sú nevyhnutné, rovnako ako schopnosť prispôsobiť sa vyvíjajúcim sa potrebám. Na dosiahnutie týchto cieľov musí vzdelávací systém reagovať na požiadavky priemyslu 4.0. Koncepcia vzdelávania 4.0 si vyžaduje aj úzku spoluprácu medzi priemyslom a akademickým sektorom pri príprave ľudských zdrojov pre priemysel 4.0. Príspevok sa zaoberá bibliometrickou analýzou témy vzdelávania 4.0 na základe 305 vedeckých výstupov publikovaných v databáze Web of Science. Na vizualizáciu výsledkov sa využíva program VOSviewer 1.6.18. Výsledkom výskumu je prehľad aktuálnych trendov v oblasti vzdelávania 4.0, ako aj podrobná analýza publikovaných prác.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00660-040, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.