Počet záznamov: 1
Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations
Názov Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations Preklad názvu Ďalšie odborné vzdelávanie zamestnancov na pracovisku v postpandemickom období a v období transformácie Autorské údaje Marta Matulčíková, Tatiana Hrivíková Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Hrivíková Tatiana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ Zdrojový dokument Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 463-471. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1 Poznámky VEGA 1/0328/21 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie ďalšie * školenie odborné * rozvoj pracovníkov * pracovníci * organizácia času * závislosť korelačná * manažéri línioví Anotácia Cieľom príspevku je charakterizovať teoretické základy typov vzdelávania na pracovisku a preskúmať vzťah, ktorý existuje medzi množstvom času, ktorý zamestnanci strávia vzdelávaním, a zmenami vo výkonnosti, ako ich hodnotia línioví manažéri. Teoretická časť poskytuje charakteristiku typov ďalšieho odborného vzdelávania na pracovisku. V empirickom výskume sa zisťuje čas, ktorý jednotliví zamestnanci (manuálni pracovníci v stavebných podnikoch) trávia na vzdelávacích aktivitách v porovnaní s tým, ako výsledky vzdelávania hodnotia línioví manažéri. Pri štatistickom spracovaní získaných údajov je použitá deskriptívna štatistika a hypotézy sú overené výpočtom Pearsonovho korelačného koeficientu. Výsledkom je záver, že korelácia medzi časom stráveným na školiacich aktivitách sa potvrdila len v prípade úvodného školenia. V prípade ostatných typov školení sa vzťah medzi časom stráveným na školeniach a výsledkami po školení nepotvrdil. Výsledky sú v súlade s tvrdením odborníkov na vzdelávanie, že čím nižšia je kvalifikácia zamestnancov, tým menej sa zapájajú do vzdelávania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00660-047, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 209.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1