Počet záznamov: 1  

Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations

  1. Názov Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations
    Preklad názvuĎalšie odborné vzdelávanie zamestnancov na pracovisku v postpandemickom období a v období transformácie
    Autorské údajeMarta Matulčíková, Tatiana Hrivíková
    Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Hrivíková Tatiana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Zdrojový dokument Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 463-471. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
    PoznámkyVEGA 1/0328/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie ďalšie * školenie odborné * rozvoj pracovníkov * pracovníci * organizácia času * závislosť korelačná * manažéri línioví
    AnotáciaCieľom príspevku je charakterizovať teoretické základy typov vzdelávania na pracovisku a preskúmať vzťah, ktorý existuje medzi množstvom času, ktorý zamestnanci strávia vzdelávaním, a zmenami vo výkonnosti, ako ich hodnotia línioví manažéri. Teoretická časť poskytuje charakteristiku typov ďalšieho odborného vzdelávania na pracovisku. V empirickom výskume sa zisťuje čas, ktorý jednotliví zamestnanci (manuálni pracovníci v stavebných podnikoch) trávia na vzdelávacích aktivitách v porovnaní s tým, ako výsledky vzdelávania hodnotia línioví manažéri. Pri štatistickom spracovaní získaných údajov je použitá deskriptívna štatistika a hypotézy sú overené výpočtom Pearsonovho korelačného koeficientu. Výsledkom je záver, že korelácia medzi časom stráveným na školiacich aktivitách sa potvrdila len v prípade úvodného školenia. V prípade ostatných typov školení sa vzťah medzi časom stráveným na školeniach a výsledkami po školení nepotvrdil. Výsledky sú v súlade s tvrdením odborníkov na vzdelávanie, že čím nižšia je kvalifikácia zamestnancov, tým menej sa zapájajú do vzdelávania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00660-047, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené209.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.