Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje vybranej spoločnosti
Názov Marketingové nástroje vybranej spoločnosti Autorské údaje Erik Weiss, Katarína Čulková, Roland Weiss Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Čulková Katarína Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference : July 19th – 21st, 2023, Košice - Medzilaborce. S. 51-66. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5132-8 Poznámky ITMS 3131011T564 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * propagácia * firmy * komunikácia * zákazníci Anotácia Cieľom predkladaného príspevku je analyzovať, ako vybraná spoločnosť využíva rôzne nástroje a prístupy k marketingu a na základe výsledkov analýzy odporúčať pre firmu využívať niektoré z nových prístupov k marketingu. Predmetom skúmania je svetoznáma spoločnosť Nivea, poskytujúca na trh širokú škálu produktov. Analýza marketingových nástrojov bola vykonaná z pohľadu jednotlivých prvkov značky, ako aj 4P. Výsledky analýzy poukazujú na tú skutočnosť, že okrem klasických prístupov k marketingu spoločnosť nevyužíva nové prístupy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00710-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1