Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje vybranej spoločnosti

  1. Názov Marketingové nástroje vybranej spoločnosti
    Autorské údajeErik Weiss, Katarína Čulková, Roland Weiss
    Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Čulková Katarína
    Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference : July 19th – 21st, 2023, Košice - Medzilaborce. S. 51-66. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5132-8
    PoznámkyITMS 3131011T564
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * propagácia * firmy * komunikácia * zákazníci
    AnotáciaCieľom predkladaného príspevku je analyzovať, ako vybraná spoločnosť využíva rôzne nástroje a prístupy k marketingu a na základe výsledkov analýzy odporúčať pre firmu využívať niektoré z nových prístupov k marketingu. Predmetom skúmania je svetoznáma spoločnosť Nivea, poskytujúca na trh širokú škálu produktov. Analýza marketingových nástrojov bola vykonaná z pohľadu jednotlivých prvkov značky, ako aj 4P. Výsledky analýzy poukazujú na tú skutočnosť, že okrem klasických prístupov k marketingu spoločnosť nevyužíva nové prístupy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00710-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.