Počet záznamov: 1  

E-Marketing Communication in the Beverage Industry

  1. Názov E-Marketing Communication in the Beverage Industry
    Preklad názvuE-marketingová komunikácia v nápojovom priemysle
    Autorské údajeKristián Kalamen, Kateřina Mlsová, Róbert Világi, Michal Konečný
    Autor Kalamen Kristián EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Mlsová Kateřina
    Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 93-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Petrovská Frederika ; Lorko Matej ; Oreský Milan ; Steinhauser Dušan ; EDAMBA 2023 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5127-4
    DOI 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.93-103
    PoznámkyVEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel potravinársky * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * marketing elektronický * médiá sociálne * siete sociálne * konkurencieschopnosť * firmy
    AnotáciaIdentifikácia najlepších postupov pri práci so sociálnymi médiami pomocou analýzy e-marketingovej komunikácie spoločnosti zaoberajúcej sa nealkoholickými nápojmi a jej priamych konkurentov. Na tento účel sa v období od februára do marca 2023 monitorujú a analyzujú účty na sociálnych sieťach 3 vybraných spoločností vyrábajúcich nealkoholické nápoje, ktoré používajú svoje vlastné účty na sociálnych sieťach. Medzi monitorované sociálne siete patria Twitter, Instagram, Facebook a YouTube. Firmy takmer denne propagujú svoje nové alebo existujúce produkty na svojich sociálnych sieťach a často na túto propagáciu využívajú známe osobnosti. Používaním celebrít získavajú väčšiu angažovanosť od používateľov sociálnych médií vo forme lajkov, komentárov, zobrazení a nových sledovateľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00003-020, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.