Počet záznamov: 1  

Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis

  1. Názov Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis
    Preklad názvuZmeny v postojoch maďarských nakupujúcich v časoch krízy
    Autorské údajeMária Törőcsik, László Csóka, Péter Németh, Ágnes Neulinger
    Autor Törőcsik Mária
    Spoluautori Csóka László
    Németh Péter
    Neulinger Ágnes
    Zdrojový dokument Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. Vol. 22, no. 4 (2023), pp. 82-106. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271
    DOI 10.33893/FER.22.4.82
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaMaďarsko
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * kríza * pandémia * vojny * kríza hospodárska * zmeny klimatické * výskum kvantitatívny * prieskum * Maďarsko
    AnotáciaSvet momentálne čelí najmenej štyrom simultánnym krízam - stále relevantný tieň pandémie Covid-19, dôsledky rusko-ukrajinskej vojny, hospodárska kríza s výraznými inflačnými tlakmi a klimatická kríza. Každá z týchto kríz ovplyvňuje spotrebiteľské a nákupné správanie. Táto štúdia má prispieť k pochopeniu vzťahu medzi krízovými situáciami a nakupovaním. Zistenia sú založené na výsledkoch online prieskumu uskutočneného medzi 7. júlom a 20. júlom 2022 na vzorke 1 000 respondentov reprezentatívnej maďarskej populácie vo veku 18–74 rokov. Skúmanie, ako sa mení postoj ľudí k nakupovaniu v dôsledku rôznych kríz, ktoré v súčasnosti zažívame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF606 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.