Počet záznamov: 1  

Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso

  1. Názov Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso
    Zdrojový dokument Instore : [Slovakia]. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 38-39. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky privátne * výrobky živočíšne * mlieko * mäso * inflácia * dopyt spotrebiteľský
    AnotáciaPotravinárska komora Slovenska uskutočňuje už od roku 2013 prieskum podielu vystavenia privátnych značiek potravín na pultoch obchodov. Podiel privátiek dosiahol v roku 2023 až 26,8 %, čo je historicky najvyššia nameraná hodnota. Potvrdilo sa, že jedným z dôsledkov infl ácie je väčší presun spotrebiteľov k lacnejším výrobkom a privátnym značkám.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF271.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.