Počet záznamov: 1  

Pandémia (po)zmenila zákaznícke správanie

  1. Názov Pandémia (po)zmenila zákaznícke správanie
    Zdrojový dokument Instore : [Slovakia]. Roč. 20, č. 3 (2022), s. 44-45. - Bratislava : Events & Publishing, 2022. ISSN 1336-2348
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * zákazníci * pandémia * obchod elektronický * centrá nákupné * tržby
    AnotáciaZákazníci sa prispôsobili. Počas dvoch rokov opakovaných a dlhých lockdownov si navykli nakupovať online, využívať výdajné miesta a privykli si aj na rúška. Adaptovali sa aj obchodníci, ktorých už druhý lockdown nezaskočil. Vylaďujú svoje procesy tak, aby za každých okolností vyhoveli (po) zmenenému správaniu svojich zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.