Počet záznamov: 1  

Prostředí jako klíčová proměnná ve vzdělávání mimo třídu

  1. Názov Prostředí jako klíčová proměnná ve vzdělávání mimo třídu
    Súbežný názovThe Environment as a Key Variable in Education Outside the Classroom
    Preklad názvuProstredie ako kľúčová premenná vo vzdelávaní mimo triedy
    Autorské údajeIva Frýzová
    Autor Frýzová Iva
    Zdrojový dokument Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. Roč. 27, č. 1 (2023), s. 57-69. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453
    DOI 10.17846/GI.2023.27.1.57-69
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školstvo * pedagogika * didaktika * vzdelávanie * vyučovanie * žiaci * študenti * učitelia
    AnotáciaŠpecifiká rôznych prostredí v kontexte vzdelávania mimo triedy. Niektoré typy vzdelávania, najmä v kontexte geografických a biologických disciplín, je neodmysliteľne spojené s využívaním autentického prostredia, ktorým môžu byť rôzne typy krajiny, školské záhrady, ale aj vnútorné a vonkajšie priestory prírodovedných alebo regionálnych múzeí, zoologických alebo botanických záhrad, centier environmentálnej výchovy a mnohé ďalšie. V posledných desaťročiach výskumné štúdie poukazujú na pozitívny vplyv vzdelávania realizovaného mimo triedy nielen na učenie sa žiakov a osobný rast učiteľov, ale aj na rozvoj prírodovedného vzdelávania. Otázkou však je, ako porovnávať, hodnotiť a zovšeobecňovať zistenia prípadových štúdií, ktoré prezentujú výučbu realizovanú v rôznorodom prostredí a za veľmi špecifických podmienok.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF449.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.