Počet záznamov: 1  

Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody

  1. Názov Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody
    Súbežný názovOnline Teaching Rationalization in the Context of Digital Wellbeing
    Autorské údajeJana Mesárošová, Jana Samáková
    Autor Mesárošová Jana
    Spoluautori Samáková Jana
    Zdrojový dokument Fórum manažéra. Roč. 19, č. 2 (2023), s. 20-27. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá pedagogika * didaktika * vyučovanie * vzdelávanie elektronické * digitalizácia * zručnosti digitálne * pandémia
    AnotáciaDigitálna pohoda pri online výučbe na vysokých školách a univerzitách z dôvodu pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom je stále aktuálnou témou. Študenti mohli vďaka vlastnej skúsenosti z online výučby trvajúcej takmer dva roky zistiť, čo bolo pre nich v tomto spôsobe výučby prínosom a čo na druhej strane považovali za náročné a chceli by to v budúcnosti zmeniť. Cieľom článku je identifikovať hlavné nedostatky online výučby na vybranej univerzite a predložiť racionalizačné návrhy v troch oblastiach: priebeh a obsah výučby (dĺžka a štruktúra výučby), nástroje na výučbu (online platformy, programy a aplikácie) a vyučujúci (digitálne a sociálne zručnosti). Študenti svoje návrhy spracovali na základe myšlienkovej mapy. Ide o dynamický a flexibilný nástroj tvorivého myslenia, ktorý pomáha jednotlivcom alebo skupinám štruktúrovať a kategorizovať informácie, čím podporuje tvorbu nových, inovačných nápadov a riešení.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.