Počet záznamov: 1  

Zákazník chce v obchode vždy viac

  1. Názov Zákazník chce v obchode vždy viac
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 75 (1-2) (2024), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * služby doplnkové * podpora predaja * maloobchod
    AnotáciaKamenná predajňa ako miesto, kam spotrebiteľ príde, nakúpi, čo potrebuje, a rýchlo odchádza, je už dávno prekonaný koncept. Dalo by sa povedať, že aj v maloobchode už dlho prebieha čosi ako globalizácia v malom. Pre to, aby obchodník neprišiel o zákazníka, je potrebné integrovať čo najviac služieb a tovarov. Dobitie kreditu v telefóne či platba poštových poukážok je dnes už na mnohých miestach štandardom. Aké doplnkové služby ešte ponúknuť zákazníkovi, aby obchodník držal krok s dobou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 75

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.