Počet záznamov: 1  

Changes in Customer Value Co-creation Process Due to Reshaping the Multi-industry Value Chain in Automotive Industry

  1. Názov Changes in Customer Value Co-creation Process Due to Reshaping the Multi-industry Value Chain in Automotive Industry
    Preklad názvuZmeny v procese spoluvytvárania hodnoty pre zákazníka v dôsledku pretvárania multiodvetvového hodnotového reťazca v automobilovom priemysle
    Autorské údajeKarolína Vraniaková
    Autor Vraniaková Karolína
    Zdrojový dokument Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 19, č. 3 (2023), s. 17-32. - Praha : Newton College, 2023. ISSN 1801-7118
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá hodnota pridaná spracovaním * priemysel automobilový * zákazníci * reťazce hodnotové globálne * odvetvia výrobné
    AnotáciaKoncept spolutvorby hodnoty pre zákazníka v automobilovom priemysle ponúka široké možnosti vďaka rozvetvenému hodnotovému reťazcu, spolupráci firiem z rôznych oblastí či alianciám. V súčasnosti má zákazník viac ako inokedy možnosti podieľať sa na spolutvorbe hodnoty a maximalizovať ju podľa svojich preferencií. Cieľom tejto štúdie je preskúmať aktuálne trendy na trhu v automobilovom priemysle, určiť potenciál pre multiodborový presah v rámci hodnotovej siete a na základe toho definovať zmeny v multiodborovom hodnotovom reťazci vyplývajúce z dopadu týchto prevládajúcich trendov. Zmeny v prístupe automobilových spoločností k produktovej stratégii a komunikácii smerom k zákazníkovi by sa mali zvažovať tak, aby tieto spoločnosti zvýšili svoju konkurencieschopnosť a maximalizovali hodnotu získanú zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.8 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.