Počet záznamov: 1  

Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies

  1. Názov Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies
    Preklad názvuCenová stratégia ako hlavný prediktor ziskovosti v spoločnostiach kreatívneho priemyslu
    Autorské údajeKatarína Remeňová, Mária Kmety Barteková, Helena Majdúchová, Ľudomír Šlahor
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šlahor Ľudomír
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 29, no. 1 (2024), pp. 29-40. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2024. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2300053R
    PoznámkyVEGA 1/0582/22. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá priemysel kreatívny * stratégia cenová * manažment * oceňovanie * zisk * firmy
    AnotáciaSkúmanie, či dobre definovaná a úspešne implementovaná cenová stratégia môže výrazne ovplyvniť ziskovosť firiem v kreatívnom priemysle. Zisťovanie, či úroveň ziskovosti sa líši podľa typu výstupu a sektora kreatívneho priemyslu.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00080-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF454 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.