Počet záznamov: 1
Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies
Názov Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies Preklad názvu Cenová stratégia ako hlavný prediktor ziskovosti v spoločnostiach kreatívneho priemyslu Autorské údaje Katarína Remeňová, Mária Kmety Barteková, Helena Majdúchová, Ľudomír Šlahor Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šlahor Ľudomír Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 29, no. 1 (2024), pp. 29-40. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2024. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2300053R Poznámky VEGA 1/0582/22. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá priemysel kreatívny * stratégia cenová * manažment * oceňovanie * zisk * firmy Anotácia Skúmanie, či dobre definovaná a úspešne implementovaná cenová stratégia môže výrazne ovplyvniť ziskovosť firiem v kreatívnom priemysle. Zisťovanie, či úroveň ziskovosti sa líši podľa typu výstupu a sektora kreatívneho priemyslu. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00080-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 454 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1