Počet záznamov: 1
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour
Názov Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour Autorské údaje Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis and Rachel Ashman Autor Parsons Elizabeth Spoluautori Maclaran Pauline Chatzidakis Andreas Ashman Rachel Vydavateľské údaje Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group , 2023. - 198 s. Vydanie 3rd Edition ISBN 978-1-032-06200-6 (pbk) , 978-1-032-06199-3 (hbk) DOI 10.4324/9781003201151 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * budovanie značky * marketing elektronický * influencer marketing * marketing manažment * etika * psychológia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 927413
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 927413 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1