Počet záznamov: 1
Grundlagen des Marketing
Názov Grundlagen des Marketing Autorské údaje Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He Autor Kotler Philip Spoluautori Armstrong Gary Harris Lloyd C. He Hongwei Vydavateľské údaje Hallbergmoos : Pearson , 2022. - 1004 s. Vydanie 8. aktualisierte Auflage ISBN 978-3-86894-423-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * prieskum trhu * správanie spotrebiteľa * marketing mix * konkurencieschopnosť * marketing medzinárodný * zodpovednosť spoločenská * etika Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 927370
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 927370 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1