Počet záznamov: 1  

Vernostný program musí byť šitý na mieru

  1. Názov Vernostný program musí byť šitý na mieru
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 76 (3-4) (2024), s. 42-44. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * aplikácie mobilné * spokojnosť zákazníkov * služby digitálne
    AnotáciaČím viac spotrebiteľ nakúpi, tým viac vernostných bodov získa a tým väčšiu zľavu neskôr dostane. Základná logika lojalitných programov, ktorá dlhé roky bez problémov fungovala, sa pomaly dostáva na druhú koľaj. Plastové kartičky nahrádzajú mobilné aplikácie, ktoré ponúkajú prakticky neobmedzené možnosti, ako komunikovať so zákazníkom, vyhovieť jeho požiadavkám a presvedčiť ho, že chce prísť do konkrétnej predajne. Aj keď je zbieranie bodov stále súčasťou mnohých vernostných programov, zákazník za to, že zdieľa údaje o svojom nákupe, už očakáva viac. A neraz to aj dostáva.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 76

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.