Počet záznamov: 1  

Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students

  1. Názov Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
    Preklad názvuKorelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy
    Autorské údajeHaris Memisevic ...[et al.]
    Autor Memisevic Haris
    Zdrojový dokument Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320
    DOI 10.31577/sp.2024.01.889
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá výskum psychologický * jazyk materinský * kultúra * komunikácia verbálna * frazeológia * zásoba slovná * mládež * žiaci
    AnotáciaŠtúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF429.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.