Počet záznamov: 1
Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
Názov Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students Preklad názvu Korelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy Autorské údaje Haris Memisevic ...[et al.] Autor Memisevic Haris Zdrojový dokument Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320 DOI 10.31577/sp.2024.01.889 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá výskum psychologický * jazyk materinský * kultúra * komunikácia verbálna * frazeológia * zásoba slovná * mládež * žiaci Anotácia Štúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 429.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1