Počet záznamov: 1  

Budoucnost je hybridní: kombinace výzkumu a analýzy AI při testování kreativity s cílem maximalizovat její efektivitu

  1. Názov Budoucnost je hybridní: kombinace výzkumu a analýzy AI při testování kreativity s cílem maximalizovat její efektivitu
    Autorské údajeVěra Šídlová
    Autor Šídlová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 1 (2024), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * kreativita * efektívnosť * inteligencia umelá * reklama
    AnotáciaV aktuálnom ekonomickom prostredí sa marketéri ocitajú v náročnej situácii, kedy aktívne hľadajú cesty k dosiahnutiu svojich ambicióznych cieľov a zároveň čelia tlakom na svoje rozpočty. Svet komunikácie značiek sa v posledných rokoch dramaticky rozšíril a marketéri realizujú kampane s väčším množstvom kreatívnych prostriedkov než kedykoľvek predtým.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.