Počet záznamov: 1  

Proměny marketingové komunikace

  1. Názov Proměny marketingové komunikace
    Autorské údajeLadislava Knihová
    Autor Knihová Ladislava
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 1 (2024), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * inteligencia umelá * propagácia * služby * etika
    AnotáciaRola marketingovej komunikácie s využitím AI (umelej inteligencie). Pozicioning značky a propagáciainovatívnych produktov a služieb. Budovanie strategických partnerstiev. Prieskum trhu a pochopenie jemných indícií chovania zákazníkov. AI ako nástroj pre etickú komunikáciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.