Počet záznamov: 1  

Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management

  1. Názov Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management
    Preklad názvuData-driven Marketing a E-tailing v maloobchodnom manažmente
    Autorské údajeViliam Murin
    Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 175-186. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4
    DOI 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.175-186
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá maloobchod * marketing * manažment * technológie informačné * zákazníci
    Anotáciaednou z oblastí, ktorá sa v posledných rokoch výrazne zmenila, je marketing. V marketingu sa začínajú čoraz efektívnejšie uplatňovať nové informačné technológie. Umožňujú firmám získať množstvo údajov o svojich zákazníkoch, dokážu získať relevantné údaje v reálnom čase. Tento digitálny marketing našiel svoje uplatnenie aj v maloobchode. Mobilné telefóny s prístupom na internet, pandémia Covid-19 a ďalšie faktory vo väčšej miere urýchlili prechod spotrebiteľov do digitálneho priestoru. V tomto čísle sme vychádzali z poznatkov domácich a medzinárodných autorov. Uskutočnili sme digitálnu marketingovú analýzu maloobchodného predajcu Native Studio, ktorý ponúka služby v kozmetickom priemysle.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00003-028, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF231.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.