Počet záznamov: 1
Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax
Názov Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax Autorské údaje Naďa Bizová Autor Bizová Naďa Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 2 (2024), s. 10-14. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školy * vzdelávanie inkluzívne * diverzita * zákony * Organizácia spojených národov * právo medzinárodné * Plán obnovy Anotácia Inkluzívny prístup vo výchove a vzdelávaní je definitívne ukotvený v školskej legislatíve a národných strategických dokumentoch, úlohou ktorých je akcelerovať proces inklúzie v školskom prostredí. Zaradenie inkluzívneho vzdelávania medzi priority Plánu obnovy a odolnosti SR naštartovalo dlho odkladané legislatívne zmeny a vyústilo do konkrétnych výstupov, vďaka ktorým sa školy majú stať viac inkluzívnymi a schopnými vzdelávať žiakov s diverzitou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1